W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak istotną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. To właśnie internet stał się głównym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują duże pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych czy w reklamy w Google AdWords.

Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?

Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1a6ahbrGvz2t6Hv1YqirmyEe2xzQd1uZMKLxcdWSH6F8 . Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google muszą być wciąż obserwowane tak, aby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?

Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes 2022

Brak komentarzy

Zostaw komentarz